Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Domeny

Jak zmienić DNSy, zarejestrować lub przetransferować domenę

rozwiń
zwiń
Jakie są adresy serwerów DNS
rozwiń
zwiń
Jak zarejestrować domenę internetową
rozwiń
zwiń
Jak przedłużyć ważność kupionej domeny
rozwiń
zwiń
Cykl życia domen - czyli czas od momentu zarejestrowania domeny do momentu je ponownego uwolnienia
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl z NASK
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl od innego Rejestratora do IBC
rozwiń
zwiń
Co to właściwie jest domena i jaką domenę zarejestrować
rozwiń
zwiń
Jak dołączyć domenę do posiadanego Serwera w IBC
rozwiń
zwiń
Jak podpiąć domenę zarejestrowaną w IBC pod inny serwer zewnętrzny
rozwiń
zwiń
Chcę zarejestrować domenę, kto będzie jej właścicielem
rozwiń
zwiń
Jak długo trwa rejestracja domeny
rozwiń
zwiń
Czy po upływie ważności swojej domeny mogę ją zarejestrować natychmiast u innego Rejestratora
rozwiń
zwiń
Potwierdzanie kontaktowych adresów email przy domenach globalnych
rozwiń
zwiń
Zmiana zasad aktualizacji danych dla domen globalnych od 01.12.2016r.

Z dniem 1 grudnia 2016 weszła w życie nowa silniej sformalizowana polityka ICANN ( adres dokumentu: https://www.icann.org/resources/pages/transfer-policy-2016-06-01-en ) odnośnie możliwości zmian danych abonenta domen globalnych (dotyczy również nowych nTLD). W tej chwili zmiany w polach: nazwa firmy, imię i nazwisko, osoba kontaktowa oraz adres e-mail będą generowały wniosek aktualizacji/cesji .

Wprowadzenie zmian w danych abonenta, o których mowa powyżej, spowoduje nałożenie 60-dniowej blokady na domenie. W okresie blokady transfer domeny do innego rejestratora nie będzie możliwy.

  1. Każda zmiana nazwy Abonenta, nazwy organizacji Abonenta, zmiana adresu e-mail (włączając w to wszelkie literówki) wymaga stworzenia nowego kontaktu dla domeny, nawet, gdy formalnie Abonent nie zmienia się. W tym celu Rejestrator wysyła maile z linkami zatwierdzającymi zmianę do obecnego i „nowego” Abonenta
  2. Operacja jest możliwa jedynie dla domen znajdujących się w okresie abonamentowym
  3. Potwierdzenie zmian powinno nastąpić w ciągu 60 dni od otrzymania maili z linkami zatwierdzającymi zmianę. Maile będą wysyłane z do_not_reply@myorderbox.com
  4. Rejestrator domeny globalnej (w przypadku naszego serwisu - Consulting Service poprzez Directi) ma 24 godziny na wprowadzenie zatwierdzonych zmian w swoim systemie
  5. Operacja zmiany danych może mieć następujące statusy:
  • PENDING – oczekiwanie na autoryzację (potwierdzenie linku w mailu) od dotychczasowego i nowego Abonenta
  • REVOKED – Abonent anulował zmiany w kontakcie domenowym
  • EXPIRED – operacja wygasła – jeden z Abonentów nie potwierdził linku w wysłanym mailu w ciągu 60 dni od rozpoczęcia operacji
  • FAILED – operacja nie powiodła się , np. domena wygasła
  • APPROVED – autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i oczekuje na akceptację przez Rejestratora
  • SUCCESS - autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i została zaakceptowana przez Rejestratora
  • REMOTE_FAILURE – operacja nie powiodła się po stronie Rejestru Nadrzędnego, np. z braku połączenia z Rejestrem. W takim wypadku konieczne będzie wykonanie procedury od początku
  • Jeśli zmiana dotyczy autoryzowanego adresu e-mail a obecny Abonent nie ma do niego dostępu - konieczna będzie autoryzacja tożsamości Abonenta przez biuro obsługi Rejestratora. Ręczna procedura zmiany danych znajduje się w uwadze poniżej
 

UWAGA - na stronie ( https://static.ibc.pl/web/Reczna_zmiana_danych_DI.pdf ) dostępny jest Wniosek, który Abonent zobowiązany jest wypełnić W PRZYPADKU braku możliwości procedowania elektronicznej zmiany następujących danych: Nazwa Abonenta/Nazwa Organizacji , autoryzowany email Abonenta. Szczególnie znajdzie on zastosowanie w przypadku braku dostępu Abonenta do obecnego adresu email.

Należy w nim wskazać nazwę domeny, dla której ma być dokonana zmiana, obecne i nowe dane, powód zmiany. Ponadto do formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość Wnioskodawcy. Potrzebne są także podpisy osób umocowanych do zarządzania domeną oraz podpis nowego Abonenta (jeśli Abonent się nie zmienia – podpisuje się w dwóch miejscach jako obecny i nowy właściciel domeny).

Wniosek należy wypełnić w języku angielskim i przesłać na adres biuro@ibc.pl wraz z wymaganymi przez Rejestratora załącznikami. Rejestrator zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji wniosku. Wnioski rozpatrywane będą przez Directi według kolejności zgłoszeń.

rozwiń
zwiń
Wymagana rezygnacja z domeny DE w DENIC niezależnie od jej nieopłacenia w IBC

Poznaj opinie o nas

 
Korzystam z usług IBC.pl od kilku dobrych lat. Mój długi staż najlepiej świadczy o wysokiej jakości świadczonych przez firmę usług. Polecam!
sokolowski-optyk.com.pl
 
Jestem zadowolony z IBC,są tu ciekawe pakiety w niskich cenach,oraz domeny z możliwością negocjowania cen gdy chodzi o odnowienia jeżeli wydają nam się za drogie.
danmani-e24.pl
 
Domena utrzymywana bezproblemowo przez wiele lat. Firma IBC wysyła wiele przypomnień o wygasającej domenia więc dzięki temu nawet mocno zabiegani nie powinni przeoczyć tego terminu. Gorąco polecam!
Ewelina
 
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z IBC. Od prawie 10 lat jestem ich klientem i nigdy mnie nie zawiedli. Polecam innym
pixelweb.pl
 
Przyjazna i profesjonalna obsługa klienta oraz doskonała jakość usług połączona z konkurencyjnymi cenami, czyni ofertę ibc.pl godną polecenia :)
amarcord.org
 
Działamy razem kilka lat. Do tej pory wszystko przebiega bez problemów. Polecam wszystkim.
www.fastmech.pl
 
Współpraca z IBC.pl bardzo dobra. Problemów z domenami nie miałem z serwerem również. Miła , szybka obsługa. Myślę , że ceny przystępne. Polecam
neolith.pl , horyzont-z.pl
 
Jestem w 100% zadowolony z obsługi.
muzyk138
 
Jestem klientem firmy IBC od dłuższego czasu. Bardzo dobra obsługa klienta, sprawnie odpowiadają na maile, gdy tylko potrzebowałem pomocy zawsze wszystko dokładnie wytłumaczyli. Jak najbardziej polecam IBC.PL
Bajorski Nieruchomości
 
Korzystam z rejestracji domen już wiele lat i jak do tej pory wszystko przebiegało sprawnie
Paweł
 
Posiadam domenę i serwer w firmie IBC.PL - jestem bardzo zadowolony z usług, obsługa szybko i miło, nie ma możliwości aby zapomnieć np. o przedłużeniu domeny ponieważ dostaję przypomnienie na maila i sms, firma elastyczna, dostosowuje się do potrzeb klienta, miły kontakt, na telefon załatwiam wiele rzeczy bez żadnego problemu, polecam tą firmę, wszystkie domeny które zamówiłem przeniosłem do IBC, pozdrawiam
Marek Dłubała
 
Korzystamy z serwera kilka lat, jesteśmy bardzo zadowoleni i jak najbardziej polecamy niezawodność usług w IBC. Pozdrawiamy
kolektorek.pl
 
Korzystam z usług ibc.pl w kwestii rejestracji i utrzymania domeny już od 2005 roku. Nigdy nie było problemów, sprawny BOK. Polecam za indywidualne podejście do klienta.
Adam
 
Bezproblemowa współpraca przez wiele lat. Sprawnie działający BOK. Indywidualne podejście do klienta. Polecam :)
anai
 
Szybka pomoc ze strony całego teamu oraz indywidualne podejście do klienta sprawia, że z pewnością warto korzystać z usług IBC.PL. Utrzymujemy serwer oraz domeny od kilku lat i jesteśmy zadowoleni z usług. Serdecznie pozdrawiamy
vesperastudio.com
 
usługi działają bezproblemowo, od 6 lat korzystam i nie miałem dotychczas żadnych problemów
Tomek Słoneczna
 
Od 12 lat mam zarejestrowaną domenę w ibc. Współpraca przebiegała bezproblemowo. Polecam.
Anikino
 
Firma porządna i pewna. Przez 20 lat współpracy wykazała mobilność i pewność obsługi. Polecam do współpracy.
www.elinstal.pl

Zaufali nam