Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Poczta i Webmail

Poczta, Administracja, Webmail

rozwiń
zwiń
W jakim narzędziu mogę tworzyć i administrować usługami pocztowymi
rozwiń
zwiń
Mam już swoją domenę na serwerze, co powinienem zrobić by zacząć korzystać z poczty
rozwiń
zwiń
Jak utworzyć konto email na Serwerze IBC
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć alias pocztowy
rozwiń
zwiń
Nie pamiętam hasła do swojego konta email, jak go podejrzeć lub zresetować. Jak zwiększyć wielkość konta
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć listę pocztową
rozwiń
zwiń
Jak i czy warto włączyć konto domyślne (catch-all) dla domeny pocztowej
rozwiń
zwiń
Jak ustawić opcje Antyspam dla konta email
rozwiń
zwiń
Jak ustawić globalnie dla całej domeny pocztowej ustawienia Antyspam
rozwiń
zwiń
Otrzymuję uciążliwy Spam/Scam, którego jestem rzekomo Nadawcą
rozwiń
zwiń
Jak ustawić na koncie email automatyczną odpowiedź (autoresponder)

Na dowolnym koncie email możesz aktywować automatyczną odpowiedź (autoresponder). Może ona w zdefiniowany przez Ciebie sposób informować Nadawcę o dostarczeniu wiadomości lub informować o twojej niedostępności np. z powodu urlopu. W celu aktywacji autoodpowiedzi :

Przejdź do panelu Klienta: Moje konto > Moje serwery > Zarządzaj Otwary w nowym oknie WEBAS poprosi cię o podanie loginu i hasła ( twój login prezentowany jest w Panelu Klienta obok linku "Zarządzaj", z przyczyn bezpieczeństwa twoje hasło do Serwera nie jest wyświetlane ).

1

Po zalogowaniu do Webasa, z poziomu lewego menu wybierz :

USŁUGI > Poczta > następnie w prawym oknie > karta SKRZYNKI > kliknij nazwę konta np. biuro@twojanazwadomeny.pl

W trybie edycji danego konta email wybierz przycisk "Auto-odpowiedź"

Poniżej film instruktażowy z edycji ustawień Auto-odpowiedzi

3

Pamiętaj !, że dokonasz tych ustawień także z poziomu Webmaila. Po zalogowaniu do niego wybierz :

Ustawienia > Zaawansowane > Auto-odpowiedź

Aktywacja i ustawienia Autorespondera z poziomu Webmaila
rozwiń
zwiń
Jak ustawić przekierowanie poczty ( forwarding ) na inne konto
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program pocztowy do obsługi poczty z IBC
rozwiń
zwiń
Co to jest IMAP i czy mogę korzystać w IBC z poczty w trybie IMAP
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program Thunderbird w IMAP do obsługi poczty w IBC
rozwiń
zwiń
Korzystam z IMAP-a, w jaki sposób pocztę wysłaną zapisywać na serwerze
rozwiń
zwiń
Jak zalogować się do Webmaila i korzystać z poczty przez www
rozwiń
zwiń
Jak automatycznie podpisywać wiadomości w Webmailu poprzez kartę Tożsamości
rozwiń
zwiń
Jak ustawić/zmienić w Webmailu porządek sortowania wiadomości
rozwiń
zwiń
Nie chce dawać posiadaczomi domeny dostępu do głównego narzędzia Webas, gdzie może on edytować konta email w swojej domenie
rozwiń
zwiń
Korzystam z Neostrady, dlaczego nie działa mi poczta wychodząca na porcie 25
rozwiń
zwiń
Czasami nie otrzymuję poczty lub dochodzi ona później niż normalnie
rozwiń
zwiń
Otrzymuję więcej spamu niż zwykle, czy mogę zwiększyć ochronę Antyspamową
rozwiń
zwiń
Skonfigurowałem dla poczty powiadomienia SMS, dlaczego nie działają
rozwiń
zwiń
Jak zablokować konkretne konto email w mojej domenie
rozwiń
zwiń
Czy moje konta email są zabezpieczone skanerem antywirusowym?
rozwiń
zwiń
Mam kilka tysięcy wiadomości na poczcie, czy lepszy będzie IMAP od Webmaila
rozwiń
zwiń
Nie mogę wysłać lub odebrać poczty Outlookiem, pojawia się błąd Numer błędu 0x800..... lub inny błąd
rozwiń
zwiń
Czy wysyłka poczty w SMTP i Sendmail ma limity godzinne lub dobowe
rozwiń
zwiń
Moje konto email wysyłało SPAM i zostało zablokowane, to nie możliwe
rozwiń
zwiń
Korzystając z Webmaila pokazała się przekreślona kłódka i informacja o niebezpiecznym połączeniu
rozwiń
zwiń
Poczta email z szyfrowaniem PGP w Webmailu

Poznaj opinie o nas

 
Jestem klientem firmy IBC od dłuższego czasu. Bardzo dobra obsługa klienta, sprawnie odpowiadają na maile, gdy tylko potrzebowałem pomocy zawsze wszystko dokładnie wytłumaczyli. Jak najbardziej polecam IBC.PL
Bajorski Nieruchomości
 
Jestem zadowolony z współpracy z firmą Ibc.pl - wiarygodny i solidny partner.. Korzystam z usług firmy ponad 15 lat. Zachęcam do korzystania z usług firmy. arcanus.pl
arcanus.pl
 
Profesjonalna obsługa klienta, indywidualne podejście, szukanie najlepszych rozwiązań. Z pełną świadomością polecam korzystanie z serwerów firmy IBC
www.videoreportaze.pl
 
Miła obsługa, elastyczne podejście do klienta. Korzystam już kilka lat i jestem zadowolony z jakości usług. Polecam.
haftpol.com.pl
 
Korzystam z usług IBC od kilku lat, sa bardzo solidni i zawsze gotowi pomóc - bardzo polecam
Bartek
 
Klient IBC od roku 2008: Jestem bardzo zadowolony z przebiegu wieloletniej współpracy. Serwer nie zawodzi. Wszystko działa poprawnie i bez zastrzeżeń. Pozdrawiam i polecam IBC.PL POLSKA.
opal-bud.pl
 
Od wielu lat korzystam z usług firmy IBC - o ile dobrze pamiętam to od 2005 roku. Zatem z czystym sumieniem mogę polecić i polecam każdemu korzystanie z usług IBC.pl. IBC - na prawdę warto :-)
gzymsy.net
 
usługi działają bezproblemowo, od 6 lat korzystam i nie miałem dotychczas żadnych problemów
Tomek Słoneczna
 
Usługi na najwyższym poziomie. Świetna obsługa, bardzo szybko otrzymujemy odpowiedzi. Oby wszystkie firmy tak działały:) Dziękujemy.
www.richo.pl
 
Firma godna zaufania. Polecam wszystkim tym którzy cenią sobie partnerskie warunki współpracy.
Zespół MediaMind
 
Przez tyle lat współpracy z IBC, nie otrzymaliśmy ani jednej skargi od naszych klientów dotyczącej działania stron. Z czystym sumieniem polecam ich usługi innym znajomym którzy szukają takich właśnie usług. Polecam!!!
albertas.eu
 
Klientem IBC jestem od 9 lat. Jestem bardzo zadowolony z usług i mogę je każdemu polecić.
NJ Elektronik
 
Współpraca nieprzerwanie od 2004 bez żadnych kłopotów i wpadek. Polecam
in-english.pl
 
Od początku prowadzenia działalności korzystam z usług firmy IBC. Bardzo dobry i indywidualny kontakt z klientem oraz szybki czas reakcji Biura Obsługi Klienta. Polecam.
www.olgroup.pl
 
Domena utrzymywana bezproblemowo przez wiele lat. Firma IBC wysyła wiele przypomnień o wygasającej domenia więc dzięki temu nawet mocno zabiegani nie powinni przeoczyć tego terminu. Gorąco polecam!
Ewelina
 
Usługi na profesjonalnym poziomie. Duży plus za obsługę klienta. Szybka obsługa, pomoc w rozwiązywaniu problemów. Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie! błyskawiczna reakcja na zgłoszenia. Serdecznie polecam!
abakus-biuro.pl
 
Jesteśmy klientem IBC od wielu lat. Współpracę oceniamy jako bardzo dobrą. Żadnych problemów ze stroną nie przypominam sobie, wszystko działa bez zarzutu. Polecam!!! bupis.pl
bupis.pl
 
Jestem pod wrażeniem obsługi przez firmę IBC - zawsze służą fachową poradą, serwery działają bez zastrzeżeń. Godny polecenia partner biznesowy
ajim.pl

Zaufali nam