Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Poczta i Webmail

Poczta, Administracja, Webmail

rozwiń
zwiń
W jakim narzędziu mogę tworzyć i administrować usługami pocztowymi
rozwiń
zwiń
Mam już swoją domenę na serwerze, co powinienem zrobić by zacząć korzystać z poczty
rozwiń
zwiń
Jak utworzyć konto email na Serwerze IBC
rozwiń
zwiń
Jak zalogować się do Webmaila i korzystać z poczty przez www
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć alias pocztowy
rozwiń
zwiń
Nie pamiętam hasła do swojego konta email, jak go podejrzeć lub zresetować. Jak zwiększyć wielkość konta
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć listę pocztową
rozwiń
zwiń
Jak i czy warto włączyć konto domyślne (catch-all) dla domeny pocztowej
rozwiń
zwiń
Jak ustawić opcje Antyspam dla konta email
rozwiń
zwiń
Jak ustawić globalnie dla całej domeny pocztowej ustawienia Antyspam
rozwiń
zwiń
Jak włączyć ochronę DKIM i DMARC dla swojej domeny pocztowej
rozwiń
zwiń
Otrzymuję uciążliwy Spam/Scam, którego jestem rzekomo Nadawcą
rozwiń
zwiń
Jak ustawić na koncie email automatyczną odpowiedź (autoresponder)

Na dowolnym koncie email możesz aktywować automatyczną odpowiedź (autoresponder). Może ona w zdefiniowany przez Ciebie sposób informować Nadawcę o dostarczeniu wiadomości lub informować o twojej niedostępności np. z powodu urlopu. W celu aktywacji autoodpowiedzi :

Przejdź do panelu Klienta: Moje konto > Moje serwery > Zarządzaj Otwary w nowym oknie WEBAS poprosi cię o podanie loginu i hasła ( twój login prezentowany jest w Panelu Klienta obok linku "Zarządzaj", z przyczyn bezpieczeństwa twoje hasło do Serwera nie jest wyświetlane ).

1

Po zalogowaniu do Webasa, z poziomu lewego menu wybierz :

USŁUGI > Poczta > następnie w prawym oknie > karta SKRZYNKI > kliknij nazwę konta np. biuro@twojanazwadomeny.pl

W trybie edycji danego konta email wybierz przycisk "Auto-odpowiedź"

Poniżej film instruktażowy z edycji ustawień Auto-odpowiedzi

3

Pamiętaj !, że dokonasz tych ustawień także z poziomu Webmaila. Po zalogowaniu do niego wybierz :

Ustawienia > Zaawansowane > Auto-odpowiedź

Aktywacja i ustawienia Autorespondera z poziomu Webmaila
rozwiń
zwiń
Jak ustawić przekierowanie poczty ( forwarding ) na inne konto
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program pocztowy do obsługi poczty z IBC
rozwiń
zwiń
Co to jest IMAP i czy mogę korzystać w IBC z poczty w trybie IMAP
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program Thunderbird w IMAP do obsługi poczty w IBC
rozwiń
zwiń
Korzystam z IMAP-a, w jaki sposób pocztę wysłaną zapisywać na serwerze
rozwiń
zwiń
Jak automatycznie podpisywać wiadomości w Webmailu poprzez kartę Tożsamości
rozwiń
zwiń
Jak ustawić/zmienić w Webmailu porządek sortowania wiadomości
rozwiń
zwiń
Nie chce dawać posiadaczomi domeny dostępu do głównego narzędzia Webas, gdzie może on edytować konta email w swojej domenie
rozwiń
zwiń
Korzystam z Neostrady, dlaczego nie działa mi poczta wychodząca na porcie 25
rozwiń
zwiń
Czasami nie otrzymuję poczty lub dochodzi ona później niż normalnie
rozwiń
zwiń
Otrzymuję więcej spamu niż zwykle, czy mogę zwiększyć ochronę Antyspamową
rozwiń
zwiń
Skonfigurowałem dla poczty powiadomienia SMS, dlaczego nie działają
rozwiń
zwiń
Jak zablokować konkretne konto email w mojej domenie
rozwiń
zwiń
Czy moje konta email są zabezpieczone skanerem antywirusowym?
rozwiń
zwiń
Mam kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy wiadomości na poczcie, czy lepszy będzie IMAP od Webmaila
rozwiń
zwiń
Nie mogę wysłać lub odebrać poczty Outlookiem, pojawia się błąd Numer błędu 0x800..... lub inny błąd
rozwiń
zwiń
Czy wysyłka poczty w SMTP i Sendmail ma limity godzinne lub dobowe
rozwiń
zwiń
Moje konto email wysyłało SPAM i zostało zablokowane, to nie możliwe
rozwiń
zwiń
Korzystając z Webmaila pokazała się przekreślona kłódka i informacja o niebezpiecznym połączeniu
rozwiń
zwiń
Poczta email z szyfrowaniem PGP w Webmailu

Poznaj opinie o nas

 
Od wielu lat korzystamy z usług ibc.pl, serwer działa bez zarzutów, jest stabilny. Firma jest bardzo przyjazna dla klienta.
gokswietajno.pl
 
Jestem klientem IBC od 2009 roku. Profesjonalizm działania, pewne i kompetentne wsparcie techniczne. Szybki kontak, zero problemów, rabaty dla stałych klientów. Godni polecenia.
PPH ELJOT
 
Wieloletnia współpraca bez najmniejszego problemu czy awarii. Rzetelna firma. Tak trzymać !!!
www.pcskansen.pl
 
Zachęcamy do korzystania z usług iBC, nasza współpraca jest bardzo owocna, spełniła nasze wszystkie oczekiwania dzięki czemu nadal współpracujemy i cieszymy się z tak dobrych usług, które oferuje iBC.
www.spdim.pl
 
Usługa działa stabilnie. Dobre narzędzia www do obsługi i ustawień serwera. Bogata i wciąż rozbudowywana oferta usług i opcji w zakresie korzystania z serwera. Bardzo dobry kontakt z BOK (mail oraz telefon). Usługi IBC poleciłem w rodzinie i wiem ze skorzystano z mojego polecenia.
janczyk.net
 
Z usług firmy IBC korzystamy od 2007 roku. Przez te lata nie mieliśmy nawet najmniejszych problemów. Profesjonalna obsługa klienta, bardzo dobry kontakt i bezawaryjne usługi na najwyższym poziomie. Z czystym sumieniem możemy polecić i zachęcamy do korzystania z usług firmy IBC.
hotaru.pl
 
Jestem zadowolony z dotychczasowych usług. Nigdy nie było problemów technicznych a jeśli chodzi o część obsługową zawsze bardzo szybko dostawałem odpowiedzi na moje zapytania. Oby tak dalej. Dziękuję.
japonskiekoi.pl
 
Korzystam z Państwa usług od przeszło 10-ciu lat. Z tej współpracy jestem bardzo zadowolony.Cechuje Was zawsze miła i fachowa obsługa.Kontakt zawsze jest szybki i profesjonalny.Jesteście Państwo Firmą godną polecenia.
Krzysztof Ledwarowski
 
Od 10 lat jestem klientem IBC.PL POLSKA. Usługi serwera, serwisów www, ftp oraz poczty są dostarczane w sposób profesjonalny. W okresie użytkowania nie odnotowałem nieprzewidzianych przerw w dostępności. Mam również pozytywne doświadczenia w obszarze komunikacji w relacji klient-dostawca zarówno na poziomie handlowym jak i technicznym.
Michał
 
Współpracuję z firmą IBC, już kilka lat ich usługi nadążają za zmieniającym się światem zwłaszcza tym internetowym. Serwery są szybkie i sprawnie działające, a obsługa profesjonalna
idsz.pl
 
Przez ostatnie ponad 4 lata współpracy mogę powiedzieć tylko o pozytywach firmy IBC. Szybka i profesjonalna obsługa w każdej sprawie. Serdecznie polecam rejestratora. Rzetelna Firma!
Daniel
 
IBC PL POLSKA ,ktorej klientka jestem od kilkunastu lat to bardzo solidna ,rzetelna firma .Na duze uznanie zasluguje Biuro Obsługi Klienta odznaczajace sie indywidualnym ,profesjonalnym podejsciem do klienta oraz kompetencja i życzliwosc Doradcow infolinii w rozwiazywaniu potencjalnych problemow swiata internetowego.
Dorota Bernat
 
Współpraca przebiega nienagannie. Dużym atutem jest niewątpliwie łatwy i szybki kontakt z pracownikami ibc. Warunki techniczne śwadczonych usług są więcej jak porawne.
klub-pracy-tworczej.pl
 
Klient IBC od 2010 roku Zadowolony klient to podstawa dobrej współpracy a w IBC możecie na to liczyc szybki kontakt pomoc, techniczna, elastyczni , dobre ceny polecam
sztedke
 
Jestem zadowolony z dotychczasowej współpracy i obsługi w zakresie usług hostingowych i z niecierpliwością oczekuję możliwości rozszerzenia współpracy.
Michał Mierzejewski
 
Przez kilkanaście lat korzystania z usług IBC zawsze, niezawodnie działały wszystkie zakupione usługi. Na szczególną uwagę zasługuje szybka i bardzo rzeczowa pomoc ludzi z Biura Obsługi, którzy znakomicie rozwiązują wszelkie zgłaszane problemy. SERDECZNIE POLECAM
mwzz.org.pl
 
Współpraca z IBC.pl bardzo dobra. Problemów z domenami nie miałem z serwerem również. Miła , szybka obsługa. Myślę , że ceny przystępne. Polecam
neolith.pl , horyzont-z.pl
 
Korzystam od kilku lat. Polecam. Solidny partner.
mebledlabiura.pl

Zaufali nam