Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Poczta i Webmail

Poczta, Administracja, Webmail

rozwiń
zwiń
W jakim narzędziu mogę tworzyć i administrować usługami pocztowymi
rozwiń
zwiń
Mam już swoją domenę na serwerze, co powinienem zrobić by zacząć korzystać z poczty
rozwiń
zwiń
Jak utworzyć konto email na Serwerze IBC
rozwiń
zwiń
Jak zalogować się do Webmaila i korzystać z poczty przez www
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć alias pocztowy
rozwiń
zwiń
Nie pamiętam hasła do swojego konta email, jak go podejrzeć lub zresetować. Jak zwiększyć wielkość konta
rozwiń
zwiń
Co to jest i jak utworzyć listę pocztową
rozwiń
zwiń
Jak i czy warto włączyć konto domyślne (catch-all) dla domeny pocztowej
rozwiń
zwiń
Jak ustawić opcje Antyspam dla konta email
rozwiń
zwiń
Jak ustawić globalnie dla całej domeny pocztowej ustawienia Antyspam
rozwiń
zwiń
Jak włączyć ochronę DKIM i DMARC dla swojej domeny pocztowej
rozwiń
zwiń
Otrzymuję uciążliwy Spam/Scam, którego jestem rzekomo Nadawcą
rozwiń
zwiń
Jak ustawić na koncie email automatyczną odpowiedź (autoresponder)
rozwiń
zwiń
Jak ustawić przekierowanie poczty ( forwarding ) na inne konto
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program pocztowy do obsługi poczty z IBC
rozwiń
zwiń
Co to jest IMAP i czy mogę korzystać w IBC z poczty w trybie IMAP
rozwiń
zwiń
Jak skonfigurować program Thunderbird w IMAP do obsługi poczty w IBC
rozwiń
zwiń
Korzystam z IMAP-a, w jaki sposób pocztę wysłaną zapisywać na serwerze
rozwiń
zwiń
Jak automatycznie podpisywać wiadomości w Webmailu poprzez kartę Tożsamości
rozwiń
zwiń
Jak ustawić/zmienić w Webmailu porządek sortowania wiadomości
rozwiń
zwiń
Nie chce dawać posiadaczomi domeny dostępu do głównego narzędzia Webas, gdzie może on edytować konta email w swojej domenie
rozwiń
zwiń
Korzystam z Neostrady, dlaczego nie działa mi poczta wychodząca na porcie 25
rozwiń
zwiń
Czasami nie otrzymuję poczty lub dochodzi ona później niż normalnie
rozwiń
zwiń
Otrzymuję więcej spamu niż zwykle, czy mogę zwiększyć ochronę Antyspamową
rozwiń
zwiń
Skonfigurowałem dla poczty powiadomienia SMS, dlaczego nie działają
rozwiń
zwiń
Jak zablokować konkretne konto email w mojej domenie
rozwiń
zwiń
Czy moje konta email są zabezpieczone skanerem antywirusowym?
rozwiń
zwiń
Mam kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy wiadomości na poczcie, czy lepszy będzie IMAP od Webmaila
rozwiń
zwiń
Nie mogę wysłać lub odebrać poczty Outlookiem, pojawia się błąd Numer błędu 0x800..... lub inny błąd
rozwiń
zwiń
Czy wysyłka poczty w SMTP i Sendmail ma limity godzinne lub dobowe
rozwiń
zwiń
Moje konto email wysyłało SPAM i zostało zablokowane, to nie możliwe

Włamania i nadużycia na kontach email, na które Operatorzy nie mają wpływu, mają swoje zasadnicze źródła w :

  1. stosowaniu przez Użytkownika słabych lub banalnych haseł ( biuro, piotrek, 123456, admin, password, qwerty .. etc ), tak słabe hasła skrypt włamujący "odgadnie" nawet w ramach limitu nieudanych logowań
  2. nie stosowaniu ogólnych zasady bezpieczeństwa w sieci ( np. bardzo popularny ostatnio Spam z fakturami w formacie dokumentów Worda z makrami, które otwierają Użytkownicy )
  3. braku aktualizacji używanych systemów operacyjnych, a także wszystkich zainstalowanych programów, przeglądarek i pluginów/wtyczek typu Java, Flash - bez tych operacji co oczywiste nawet najlepszy pakiet antywirusowy NIE zabezpieczy cię przez infekcją, której nawet nie wykryje
  4. braku stosowania przez Użytkowników poczty w trybie SSL i łatwa tym samym możliwość przechwycenia hasła i poczty w używanej sieci, szczególnie WiFi
  5. obecności na komputerze Użytkownika wirusa/trojana lub innego złośliwego elementu/oprogramowania

W przypadku nadużyć w sieci niestety najczęściej najsłabszym ogniwem jest sam Użytkownik przez swoje działanie lub zaniechanie. Po stronie Operatora stosowanych jest wiele zabezpieczeń i stały monitoring usług pocztowych, m.in:

1

skrypty limitujące masowe wysyłki

2

monitoring numerów IP z których następuje wysyłka/logowanie

3

monitoring i limity nieudanych logowań do poczty

Dzięki powyższym mechanizmom Operator wyłapuje przypadki wysyłki Spamu i nadużyć na koncie email Użytkownika, co umożliwia blokadę konta oraz poinformowanie Użytkownika o nadużyciu i zalecanych rozwiązaniach.

Zalecenia :

1

Na używanych komputerach korzystaj zawsze z dobrego pakietu antywirusowego aktualizowanego online, np. ESET. Okresowo dokonuj audytu zabezpieczeń komputerów w swojej firmie.

2

Nie stosuj słabych lub krótkich haseł, nie używaj takich samych haseł do różnych usług lub kont. Nie udostępniaj swoich haseł osobom trzecim

3

Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa w sieci, w szczególności :

  1. Nie otwieraj z poczty załączników co do których nie masz pewności ich pochodzenia lub pochodzenia nadawcy
  2. Stosuj zasadę ograniczonego zaufania w stosunku do linków, które otrzymujesz, w przypadku wątpliwości zweryfikuj ich nadawcę lub skontaktuj się z nim. Jeśli otrzymasz emaila udającego wiadomość od IBC ( albo "Administratora Poczty") lub zachęcającego Cię do zalogowania do usług poczty w innym niż zwykle adresie zignoruj go!, w przypadku wątpliwości zawsze skontaktuj się z IBC
  3. Logując się do poczty w IBC sprawdzaj każdorazowo czy w przeglądarce w adresie strony wyświetla się prawidłowo domena ibc.pl , przykładowy adres strony webmaila to np. https://pocztaXXXX.ibc.pl ( znaki XXXX mogą obejmować dowolne cyfry ) oraz sprawdzaj czy obsługuje połączenie zaufany Certyfikat SSL a połączenie czy odbywa się w bezpiecznym trybie HTTPS
  4. Na bieżąco aktualizuj używany system operacyjny, a także wszystkie zainstalowane programy, przeglądarki i plug-iny, wtyczki typu Java, Flash i inne
  5. Korzystaj z poczty w trybie SSL, szczególnie w otwartej sieci WiFi, opis konfiguracji poczty w trybie SSL znajdziesz Tutaj

rozwiń
zwiń
Korzystając z Webmaila pokazała się przekreślona kłódka i informacja o niebezpiecznym połączeniu
rozwiń
zwiń
Poczta email z szyfrowaniem PGP w Webmailu

Poznaj opinie o nas

 
Korzystamy z serwera kilka lat, jesteśmy bardzo zadowoleni i jak najbardziej polecamy niezawodność usług w IBC. Pozdrawiamy
kolektorek.pl
 
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą IBC. Przejrzysty wachlarz usług, dobry kontakt z obsługą klienta oraz profesjonalna i szybka pomoc wsparcia technicznego pozwalają z czystym sumieniem polecić firmę IBC.
dompodgrodziskiem.pl
 
Od Ponad 10 lat współpracujemy z firmą IBC.PL POLSKA. Przez wszystkie te lata nie mieliśmy nigdy większych problemów z obsługą (hostnig, poczta, strona www., serwery). Wszystkie nasze zgłoszenia były realizowane w sposób szybki i bezproblemowy. Uczciwie możemy polecić IBC.PL POLSKA jako firmę godną zaufania.
orizzonte-polska.pl
 
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z IBC.pl. Profesjonalna obsługa, korzystne rabaty przy dłuższej współpracy. Polecamy!
kokomero.pl
 
Współpracuję z IBC już kilka lat. Kontakt zawsze miły, wszystkie sprawy załatwiane szybko i uprzejmie. Hosting i domeny dzialają bez zarzutu.
mistyhighland.pl
 
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług oferowanych przez ibc, nie ma problemów z uzyskiwaniem informacji czy też pomocy. Bardzo przyjazny kontakt i obsługa infolinii. Polecam.
mg meble
 
Od kilku lat korzystam z usług IBC, od pierwszego kontaktu pracownicy dali się poznać jako bardzo życzliwi profesjonaliści, w każdym czasie służą pomocą i doradą. Ludzie godni zaufania, a firma godna polecenia.
bhpfirma.pl
 
Firma IBC.PL POLSKA przez pryzmat wieloletniej współpracy dała się poznać jako rzetelny, wiarygodny i solidny partner. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy usługi jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w zakresie świadczonych usług.
www.frezdrog.pl
 
Przez tyle lat współpracy z IBC, nie otrzymaliśmy ani jednej skargi od naszych klientów dotyczącej działania stron. Z czystym sumieniem polecam ich usługi innym znajomym którzy szukają takich właśnie usług. Polecam!!!
albertas.eu
 
Witam, chcialbym zarekomendowac uslugi IBC.pl korzystam z ich hostingu oraz kupuje u nich domeny juz od wielu lat , nigdy nie mialem problemow technicznych ani komunikacyjnych, jesli mam jakies pytania to cierpliwie udzielaja mi wlasciwych odpowiedzi. Jesli ktos potrzebuje niezawodnosci i pewnosci dzialania to polecam IBC
www.belfex.pl
 
Polecam IBC z kilku powodów: szybki kontakt z obsługą (mejlowy jak i telefoniczny), przemiła obsługa, łatwa konfiguracja domen, bardzo atrakcyjne ceny. Korzystam z IBC już 5 lat i nigdy się nie zawiodłem
matauto.pl
 
Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez IBC. Od 3 lat utrzymuje serwer strony oraz domene w serwisie i w razie jakikolwiek pytań czy poszukiwania nowych rozwiązań zawsze mogę liczyć na wsparcie i rzetelną obsługę.
sikorskiego33b.com.pl
 
usługi działają bezproblemowo, od 6 lat korzystam i nie miałem dotychczas żadnych problemów
Tomek Słoneczna
 
Od zawsze korzystam z usług IBC.pl. Nigdy mnie nie zawiedli. Wszystkie kolejne domeny również rejestrowałem za pośrednictwem i na serwerach IBC. Przyjazne www, szybkie serwery, pewność działania oraz komunikatywne i pomocne wsparcie techniczne ! "Tak powinno być w każdym ... " :-) gorąco polecam !
asmont.pl
 
Bardzo dobry dostawca usług hostingowych, współpraca przebiega bezproblemowo od 10 lat. Szybki kontakt, fachowa pomoc, rabaty dla stałych klientów. Polecam.
visionmedia.pl
 
Klient IBC od roku 2011: "Profesjonalna obsługa klienta, indywidualne podejście, szukanie najlepszych rozwiązań. Z pełną świadomością polecam korzystanie z serwerów firmy IBC. "
Lirsp
 
Wszystko funkcjonuje od samego początku, czyli ponad 5 lat bez żadnych zastrzeżeń.
mcnc.com.pl
 
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z IBC. Od prawie 10 lat jestem ich klientem i nigdy mnie nie zawiedli. Polecam innym
pixelweb.pl

Zaufali nam