Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Domeny

Jak zmienić DNSy, zarejestrować lub przetransferować domenę

rozwiń
zwiń
Jakie są adresy serwerów DNS
rozwiń
zwiń
Jak zarejestrować domenę internetową
rozwiń
zwiń
Jak przedłużyć ważność kupionej domeny
rozwiń
zwiń
Cykl życia domen - czyli czas od momentu zarejestrowania domeny do momentu je ponownego uwolnienia
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl z NASK
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl od innego Rejestratora do IBC
rozwiń
zwiń
Co to właściwie jest domena i jaką domenę zarejestrować
rozwiń
zwiń
Jak dołączyć domenę do posiadanego Serwera w IBC
rozwiń
zwiń
Jak podpiąć domenę zarejestrowaną w IBC pod inny serwer zewnętrzny
rozwiń
zwiń
Chcę zarejestrować domenę, kto będzie jej właścicielem
rozwiń
zwiń
Jak długo trwa rejestracja domeny
rozwiń
zwiń
Czy po upływie ważności swojej domeny mogę ją zarejestrować natychmiast u innego Rejestratora
rozwiń
zwiń
Potwierdzanie kontaktowych adresów email przy domenach globalnych
rozwiń
zwiń
Zmiana zasad aktualizacji danych dla domen globalnych od 01.12.2016r.

Z dniem 1 grudnia 2016 weszła w życie nowa silniej sformalizowana polityka ICANN ( adres dokumentu: https://www.icann.org/resources/pages/transfer-policy-2016-06-01-en ) odnośnie możliwości zmian danych abonenta domen globalnych (dotyczy również nowych nTLD). W tej chwili zmiany w polach: nazwa firmy, imię i nazwisko, osoba kontaktowa oraz adres e-mail będą generowały wniosek aktualizacji/cesji .

Wprowadzenie zmian w danych abonenta, o których mowa powyżej, spowoduje nałożenie 60-dniowej blokady na domenie. W okresie blokady transfer domeny do innego rejestratora nie będzie możliwy.

  1. Każda zmiana nazwy Abonenta, nazwy organizacji Abonenta, zmiana adresu e-mail (włączając w to wszelkie literówki) wymaga stworzenia nowego kontaktu dla domeny, nawet, gdy formalnie Abonent nie zmienia się. W tym celu Rejestrator wysyła maile z linkami zatwierdzającymi zmianę do obecnego i „nowego” Abonenta
  2. Operacja jest możliwa jedynie dla domen znajdujących się w okresie abonamentowym
  3. Potwierdzenie zmian powinno nastąpić w ciągu 60 dni od otrzymania maili z linkami zatwierdzającymi zmianę. Maile będą wysyłane z do_not_reply@myorderbox.com
  4. Rejestrator domeny globalnej (w przypadku naszego serwisu - Consulting Service poprzez Directi) ma 24 godziny na wprowadzenie zatwierdzonych zmian w swoim systemie
  5. Operacja zmiany danych może mieć następujące statusy:
  • PENDING – oczekiwanie na autoryzację (potwierdzenie linku w mailu) od dotychczasowego i nowego Abonenta
  • REVOKED – Abonent anulował zmiany w kontakcie domenowym
  • EXPIRED – operacja wygasła – jeden z Abonentów nie potwierdził linku w wysłanym mailu w ciągu 60 dni od rozpoczęcia operacji
  • FAILED – operacja nie powiodła się , np. domena wygasła
  • APPROVED – autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i oczekuje na akceptację przez Rejestratora
  • SUCCESS - autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i została zaakceptowana przez Rejestratora
  • REMOTE_FAILURE – operacja nie powiodła się po stronie Rejestru Nadrzędnego, np. z braku połączenia z Rejestrem. W takim wypadku konieczne będzie wykonanie procedury od początku
  • Jeśli zmiana dotyczy autoryzowanego adresu e-mail a obecny Abonent nie ma do niego dostępu - konieczna będzie autoryzacja tożsamości Abonenta przez biuro obsługi Rejestratora. Ręczna procedura zmiany danych znajduje się w uwadze poniżej
 

UWAGA - na stronie ( https://static.ibc.pl/web/Reczna_zmiana_danych_DI.pdf ) dostępny jest Wniosek, który Abonent zobowiązany jest wypełnić W PRZYPADKU braku możliwości procedowania elektronicznej zmiany następujących danych: Nazwa Abonenta/Nazwa Organizacji , autoryzowany email Abonenta. Szczególnie znajdzie on zastosowanie w przypadku braku dostępu Abonenta do obecnego adresu email.

Należy w nim wskazać nazwę domeny, dla której ma być dokonana zmiana, obecne i nowe dane, powód zmiany. Ponadto do formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość Wnioskodawcy. Potrzebne są także podpisy osób umocowanych do zarządzania domeną oraz podpis nowego Abonenta (jeśli Abonent się nie zmienia – podpisuje się w dwóch miejscach jako obecny i nowy właściciel domeny).

Wniosek należy wypełnić w języku angielskim i przesłać na adres biuro@ibc.pl wraz z wymaganymi przez Rejestratora załącznikami. Rejestrator zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji wniosku. Wnioski rozpatrywane będą przez Directi według kolejności zgłoszeń.

rozwiń
zwiń
Wymagana rezygnacja z domeny DE w DENIC niezależnie od jej nieopłacenia w IBC

Poznaj opinie o nas

 
Od kilku lat utrzymujemy nasza domenę w firmie ibc i jesteśmy z usługi zadowoleni
elweko.pl
 
Działamy razem kilka lat. Do tej pory wszystko przebiega bez problemów. Polecam wszystkim.
www.fastmech.pl
 
Od początku jestem z ibc.pl. nie wybrałem znanych firm ale jestem jak najbardziej zadowolony i każdemu polecam. Błyskawiczna pomoc techniczna, mailowo i telefonicznie. Strony zawsze działają.
odciskbobasa.pl
 
Współpracuję z IBC od kilku lat i mimo, że jestem drobnym klientem moje sprawy są zawsze załatwiane szybko i konkretnie. BOK niejednej korporacji mógłby tu pobierać korepetycje. Szczerze polecam.
planethostel.pl
 
Zachęcamy do korzystania z usług iBC, nasza współpraca jest bardzo owocna, spełniła nasze wszystkie oczekiwania dzięki czemu nadal współpracujemy i cieszymy się z tak dobrych usług, które oferuje iBC.
www.spdim.pl
 
6 gwiazdek.... a nie pięć!
fotofilm-nowak.com
 
Od 13 lat korzystamy z usług IBC.PL. Mimo wielu zmian, które w tym czasie następowały na rynku usług hostingowych nadal uważamy, że decyzja o współpracy z IBC.PL była i jest najlepsza. IBC.PL oferuje swoim klientom nieustanie dostęp do najbardziej zaawansowanego hostingu a jakość usług pozostaje nieprzerwanie na wysokim poziomie. Polecamy współpracę z IBC.PL
Prezes Zarządu KOL-MINEX sp. z o.o. - Krzysztof Kukliński
 
Korzystam z rejestracji domen już wiele lat i jak do tej pory wszystko przebiegało sprawnie
Paweł
 
Polecam usługi Firmy IBC, ze szczególnym uwzględnieniem szybko działającej obsługi klienta i możliwości dostosowania odpowiednich rozwiązań dla odczekiwanych potrzeb
emiliabiuro.pl
 
Jestem zadowolona z serwerów firmy IBC oraz naszej 10-letniej współpracy. Serdecznie polecam :)
Stowarzyszenie Castillo
 
Klient IBC od roku 2010: "Jestem zadowolona z dotychczasowej współpracy - w każdej sytuacji mogę liczyć na szybką, profesjonalną pomoc...i z rabatów udzielonych ze względu na staż ;-)
niosaceslonce.pl
 
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy IBC. Dostępność i jakość usług oceniam na bardzo wysokim poziomie. Polecam
www.lukfoto.com
 
Jestem długoletnim (ponad 10 lat)zadowolonym klientem IBC PL POLSKA. Profesjonalizm,troska o klienta,bezproblemowa współpraca. Zdecydowanie polecam !
www.poczta@towerstudio.pl
 
Od wielu lat korzystamy z usług ibc.pl, serwer działa bez zarzutów, jest stabilny. Firma jest bardzo przyjazna dla klienta.
gokswietajno.pl
 
Wszystko działa tak, jak powinno. Obsługa kompetentna i błyskawiczna.
darcopolo.pl
 
Firma IBC.PL POLSKA przez pryzmat wieloletniej współpracy dała się poznać jako rzetelny, wiarygodny i solidny partner. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy usługi jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w zakresie świadczonych usług.
www.frezdrog.pl
 
Od 10 lat jestem klientem IBC.PL POLSKA. Usługi serwera, serwisów www, ftp oraz poczty są dostarczane w sposób profesjonalny. W okresie użytkowania nie odnotowałem nieprzewidzianych przerw w dostępności. Mam również pozytywne doświadczenia w obszarze komunikacji w relacji klient-dostawca zarówno na poziomie handlowym jak i technicznym.
Michał
 
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z IBC.pl. Profesjonalna obsługa, korzystne rabaty przy dłuższej współpracy. Polecamy!
kokomero.pl

Zaufali nam