Pomoc

Znajdź odpowiedzi na Twoje pytania

Masz problem techniczny, z którym nie potrafisz sobie poradzić? Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj rozwiązanie pośród artykułów, opisów i podpowiedzi przygotowanych przez naszych specjalistów z BOK.

Domeny

Jak zmienić DNSy, zarejestrować lub przetransferować domenę

rozwiń
zwiń
Jakie są adresy serwerów DNS
rozwiń
zwiń
Jak zarejestrować domenę internetową
rozwiń
zwiń
Jak przedłużyć ważność kupionej domeny
rozwiń
zwiń
Cykl życia domen - czyli czas od momentu zarejestrowania domeny do momentu je ponownego uwolnienia
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl z NASK
rozwiń
zwiń
Jak przenieść domenę .pl od innego Rejestratora do IBC
rozwiń
zwiń
Co to właściwie jest domena i jaką domenę zarejestrować
rozwiń
zwiń
Jak dołączyć domenę do posiadanego Serwera w IBC
rozwiń
zwiń
Jak podpiąć domenę zarejestrowaną w IBC pod inny serwer zewnętrzny
rozwiń
zwiń
Chcę zarejestrować domenę, kto będzie jej właścicielem
rozwiń
zwiń
Jak długo trwa rejestracja domeny
rozwiń
zwiń
Czy po upływie ważności swojej domeny mogę ją zarejestrować natychmiast u innego Rejestratora
rozwiń
zwiń
Potwierdzanie kontaktowych adresów email przy domenach globalnych
rozwiń
zwiń
Zmiana zasad aktualizacji danych dla domen globalnych od 01.12.2016r.

Z dniem 1 grudnia 2016 weszła w życie nowa silniej sformalizowana polityka ICANN ( adres dokumentu: https://www.icann.org/resources/pages/transfer-policy-2016-06-01-en ) odnośnie możliwości zmian danych abonenta domen globalnych (dotyczy również nowych nTLD). W tej chwili zmiany w polach: nazwa firmy, imię i nazwisko, osoba kontaktowa oraz adres e-mail będą generowały wniosek aktualizacji/cesji .

Wprowadzenie zmian w danych abonenta, o których mowa powyżej, spowoduje nałożenie 60-dniowej blokady na domenie. W okresie blokady transfer domeny do innego rejestratora nie będzie możliwy.

  1. Każda zmiana nazwy Abonenta, nazwy organizacji Abonenta, zmiana adresu e-mail (włączając w to wszelkie literówki) wymaga stworzenia nowego kontaktu dla domeny, nawet, gdy formalnie Abonent nie zmienia się. W tym celu Rejestrator wysyła maile z linkami zatwierdzającymi zmianę do obecnego i „nowego” Abonenta
  2. Operacja jest możliwa jedynie dla domen znajdujących się w okresie abonamentowym
  3. Potwierdzenie zmian powinno nastąpić w ciągu 60 dni od otrzymania maili z linkami zatwierdzającymi zmianę. Maile będą wysyłane z do_not_reply@myorderbox.com
  4. Rejestrator domeny globalnej (w przypadku naszego serwisu - Consulting Service poprzez Directi) ma 24 godziny na wprowadzenie zatwierdzonych zmian w swoim systemie
  5. Operacja zmiany danych może mieć następujące statusy:
  • PENDING – oczekiwanie na autoryzację (potwierdzenie linku w mailu) od dotychczasowego i nowego Abonenta
  • REVOKED – Abonent anulował zmiany w kontakcie domenowym
  • EXPIRED – operacja wygasła – jeden z Abonentów nie potwierdził linku w wysłanym mailu w ciągu 60 dni od rozpoczęcia operacji
  • FAILED – operacja nie powiodła się , np. domena wygasła
  • APPROVED – autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i oczekuje na akceptację przez Rejestratora
  • SUCCESS - autoryzacja została dokonana przez dotychczasowego i nowego Abonenta i została zaakceptowana przez Rejestratora
  • REMOTE_FAILURE – operacja nie powiodła się po stronie Rejestru Nadrzędnego, np. z braku połączenia z Rejestrem. W takim wypadku konieczne będzie wykonanie procedury od początku
  • Jeśli zmiana dotyczy autoryzowanego adresu e-mail a obecny Abonent nie ma do niego dostępu - konieczna będzie autoryzacja tożsamości Abonenta przez biuro obsługi Rejestratora. Ręczna procedura zmiany danych znajduje się w uwadze poniżej
 

UWAGA - na stronie ( https://static.ibc.pl/web/Reczna_zmiana_danych_DI.pdf ) dostępny jest Wniosek, który Abonent zobowiązany jest wypełnić W PRZYPADKU braku możliwości procedowania elektronicznej zmiany następujących danych: Nazwa Abonenta/Nazwa Organizacji , autoryzowany email Abonenta. Szczególnie znajdzie on zastosowanie w przypadku braku dostępu Abonenta do obecnego adresu email.

Należy w nim wskazać nazwę domeny, dla której ma być dokonana zmiana, obecne i nowe dane, powód zmiany. Ponadto do formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość Wnioskodawcy. Potrzebne są także podpisy osób umocowanych do zarządzania domeną oraz podpis nowego Abonenta (jeśli Abonent się nie zmienia – podpisuje się w dwóch miejscach jako obecny i nowy właściciel domeny).

Wniosek należy wypełnić w języku angielskim i przesłać na adres biuro@ibc.pl wraz z wymaganymi przez Rejestratora załącznikami. Rejestrator zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji wniosku. Wnioski rozpatrywane będą przez Directi według kolejności zgłoszeń.

Poznaj opinie o nas

 
Od wielu lat korzystamy z usług ibc.pl, serwer działa bez zarzutów, jest stabilny. Firma jest bardzo przyjazna dla klienta.
gokswietajno.pl
 
Wszystko funkcjonuje od samego początku, czyli ponad 5 lat bez żadnych zastrzeżeń.
mcnc.com.pl
 
Z usług ibc korzystamy od wielu lat. Jesteśmy zadowoleni i polecamy profesjonalne usługi IBC.
P.P.U.H. Metro
 
Obsługa bez zastrzeżeń. Strona funkcjonuje prawidłowo. Doskonała współpraca i rabaty dla stałych klientów.
maloni.pl
 
Fajny panel administracyjny i bardzo dobra pomoc techniczna. Ogólnie całkowicie bezproblemowa współpraca. Polecam!
www.jktech.com.pl
 
Korzystam od kilku lat. Polecam. Solidny partner.
mebledlabiura.pl
 
Polecam IBC. Współpracuję z nimi od kilku lat i jestem bardzo zadowolna ze świadczonych usług.
Sandra
 
Współpracuję z firmą IBC od kilku lat, korzystając z jej usług zarówno sam, jak i prowadząc różnorodne projekty dla moich klientów. Wygodne skrypty administratorskie, prosta obsługa stron do zarządzania użytkownikami, kontami, domenami i pocztą to cechy, które ułatwiają mi pracę. Do tego stabiilność działania i niewygórowane ceny - czego chcieć więcej?
nakolei.pl
 
Klient IBC od roku 2011: "Profesjonalna obsługa klienta, indywidualne podejście, szukanie najlepszych rozwiązań. Z pełną świadomością polecam korzystanie z serwerów firmy IBC. "
Lirsp
 
Polecamy IBC.PL - jesteśmy z nimi 13 lat i zawsze wszystko było OK z ich strony.
frontica.pl
 
Jestem zadowolony ze współpracy. Dobry kontakt z BOK. Hosting stabilny
www.wyoblanie.com
 
Współpracuję z IBC od kilku lat i mimo, że jestem drobnym klientem moje sprawy są zawsze załatwiane szybko i konkretnie. BOK niejednej korporacji mógłby tu pobierać korepetycje. Szczerze polecam.
planethostel.pl
 
Współpracuję z ibc.pl od 2010 roku. Współpraca ta układa się pomyślnie - jestem szczególnie zadowolona z uwzględnienia mojej sugestii w przedmiocie udzielonego rabatu.
tomaszewska.co
 
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy IBC. Dostępność i jakość usług oceniam na bardzo wysokim poziomie. Polecam
www.lukfoto.com
 
Już ponad 7 lat korzystamy z usług IBC.PL i muszę powiedzieć, że zawsze są one NIEZAWODNE. Profesjonalna i miła obsługa.
AuroraDesign
 
Firma IBC.PL POLSKA przez pryzmat wieloletniej współpracy dała się poznać jako rzetelny, wiarygodny i solidny partner. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy usługi jako firmy spełniającej najwyższe standardy jakości w zakresie świadczonych usług.
www.frezdrog.pl
 
Od początku jestem z ibc.pl. nie wybrałem znanych firm ale jestem jak najbardziej zadowolony i każdemu polecam. Błyskawiczna pomoc techniczna, mailowo i telefonicznie. Strony zawsze działają.
odciskbobasa.pl
 
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z IBC. Od prawie 10 lat jestem ich klientem i nigdy mnie nie zawiedli. Polecam innym
pixelweb.pl

Zaufali nam