Z powodu wejścia w życie w dniu 25.05.2018 r. ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż z dniem 24 Maja 2018r. uległ zmianie Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez IBC oraz Polityka Prywatności.
Nowy tekst Regulaminu dostępny jest na naszej stronie : https://www.ibc.pl/regulamin.pdf
Nowy tekst Polityki Prywatności dostępny jest na naszej stronie: https://www.ibc.pl/privacy.pdf
Obowiązek informacyjny RODO dostępny jest na naszej stronie: https://www.ibc.pl/info/rodo oraz w procesie rejestracji konta Abonenta
W celu realizacji poszczególnych Usług hostingowych ( np. prowadzenia Sklepu www, gromadzenia w serwisie, bazie lub na poczcie danych osobowych swoich kontrahentów itp. ) niezbędne może być powierzenie przez Klienta IBC przetwarzania danych osobowych. W takich sytuacjach powierzenie przetwarzania danych osobowych będzie następowało na warunkach określonych w Regulaminie w dziale XIII Powierzenie przetwarzania danych osobowych §45 i 46 w formie elektronicznej i obejmuje wszystkie kategorie danych osobowych, które wprowadzisz do swojej Usługi. Dane osobowe są powierzone IBC na czas trwania umów wskazanych w Regulaminie.
W takim przypadku aktywacji Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych należy dokonać w Panelu Klienta w zakładce: Moje dane, zgody i umowy, na stronie: https://www.ibc.pl/edit_profile
Aktywacja możliwa jest tylko w przypadku konta Abonenta: firmowe. W przypadku jeśli posiadasz konto Abonenta: indywidualne i podlegasz jednocześnie, ze względu na charakter, zakres lub cel gromadzenia danych obowiązkowi RODO jako Administrator tych danych, załóż w IBC nowe konto Abonenta: firmowe, podając w tym celu w procesie rejestracji swój NIP. Aktywne dotąd usługi w drodze e-cesji mogą zostać przepięte na nowe konto. Powyższe może występować szczególnie w sytuacji prowadzenia działalności nierejestrowej (wprowadzonej Ustawą z dnia 6 marca 2018 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo przedsiębiorców oraz inne ustawy dotyczące działalności gospodarczej), co wymagać też będzie utworzenia konta Abonenta: firmowe.
Po aktywacji Umowy otrzymasz potwierdzenie emailowe z oznaczeniem daty, godziny i stanu ( umowa nieaktywna, umowa aktywna ) wraz z pełną treścią Regulaminu.
Więcej informacji o sposobie aktywacji Umowy znajdziesz w dziale Help na naszej stronie: https://www.ibc.pl/help/rozliczenia/184